Kiwbird

onsdag, september 14, 2005

Bere enn Mona Lisa

Någen bare har d.
Smil så får Mona Lisa t å bleikna i all sin hemmelighedsfullhed.
Hvis du skjønte d ore.
Du vett, sånn smil så du ikje vett ka komme av, og du ikje vett grunnen t.
Men d plage meg ikje.
Tvert i mod!
D kan redda ein kjedelige dag for meg å se et sånt smil.

Lure på om me någen gang slutte å tenke mens me leve.
Har prøvd å ikje tenka et par mislykka ganger, f.eks. når eg vil såva.
Men ellers e d jo ganske kult å tenka. Særli hvis du ikje merke d sjøl.
Men hvis du plutselig komme på ka du tenke på, då e heile gleden ødelagt.
Eg tenke at eg egentli ikje gidde å tenka på d akkurat nå. Men då tenke eg jo.
Tenk d!

3 Comments:

  • Sånne smil e kule! såg et på bussen ein dag, blei heilt satt ud!

    litt det sama med øyner? kan sei ganske så møje de og!

    By Anonymous Anonym, at 15. september 2005 kl. 17:44  

  • *kremt* ..hu politikaren så vil slutta me alt som e godt? Hvis du meine Gro H. Bruntland; forklar!:P

    By Blogger eple, at 19. september 2005 kl. 19:01  

  • Hu har kje bare feil, hu har kje d! Eg e enige me na mangen plassa,
    Men d kan virka litt rart når 1 politikar ska få heile lande t slutta å drikka, slutta å røyga, slutta å spisa sukker. Eg øvedrive gjerna litt/ein del, for eg har kje fulgt så godt me i d sista, men eg syns jaffal me ska få låv å nyda litt sjokolade å kaffi av å t!

    By Blogger Live, at 25. september 2005 kl. 09:52  

Legg inn en kommentar

<< Home