Kiwbird

søndag, februar 13, 2005

Livet - Nyd d!

I går, mens eg gjorde någe kjedeligt husarbeid, gjekk någe plutseli opp for meg. Eg va så glae eg holdt på å detta samen!
Eg har nemli tenkt litt på ka meiningå me livet e, lurt litt på koffor me egentli prøve å oppnå me å stressa sånn så me gjørr veldi møje av nå for tiå. Har d egentli någen meining i d heila tatt? Eg tenkte ganske lenge på d, men fant ikje udav d.
Men i går fant eg plutseli udav d, jaffal trur eg d e sånn, at Gud ( eg e kristen) va så glae i oss allerede før an skapte oss at an tenkte an sko gje oss livet, den sygt bra gaven - uden å kreva någe tbage. At me sko få leva livet uden någen spesiell grunn, bare nyda d faktisk.
Og der, meine eg me burde forbedra oss litt. Me bler så opphengte i alt me gjørr, penga og arbeid. Bler livet så møye bedre bare me har penga? Kanskje ei lidå stonn. Men d vare ikje lenge om ikje me har någe så ligge onna, nemli kjærlighed. Og d får me faktisk i dunger og lader fra han Duden der oppe.Han lot oss til og me styra me heila den kloden an skapte t oss. Og sånn så Kristian seie: d burde an ikje gjort!! Bare se ka me gjørr me alt an skapte!
D seie litt om ka slags kjærlighed me snakke om her, og d syns eg me sko ver litt merr takknemlige for :)

1 Comments:

  • HEYA:D
    så løye. eg satt å såg på sån søk på kem så va i sandnes å så ser eg "kiwien" hm.. d e jo live:S å så begynte eg å lese. å d va jo dg:D hehe skam løye. jo gralla me blogg. så du egentli har hatt ein stond. mn asså:D drid bra:D hehe
    nå blei eg litt gla asså. hehe koseoverdose;)

    By Anonymous Anonym, at 5. april 2005 kl. 18:06  

Legg inn en kommentar

<< Home