Kiwbird

lørdag, februar 12, 2005

Fuste bloggings!

Så hadde eg altså fått meg ei dagbog på nett og. Vetche kem så komme t lesa dette her, men eg hb d e deg!
Va på NIKKO i går, der va karneval og eg kom som katt.Alice hadde et genialt kostyme, Bob Marley( trur eg) .I andaktå snakte de om d 5. bude; Du ska ikje slå ihjel. Heilt t i går trudde eg d bude innbar at ein ikje ska dreba någen. D gjørr jo d og då, selvfølgelig, men d handle litt om og å ikje kvela sjelå t ein aen person me d du seie elle gjørr, elle me blikke ditt. Sjøl om me gjerna ikje tenke så møje øve d, så kan d så me bare meinte for kødd gå inn på den personen å ver me på a bryda an ner.Sama gjelde utfrysning . D e utruli vikti at me tenke på d, eg vett så sinnsykt godt ka d vil sei! Eg e gjerna ikje d stora mobbeofferet, men eg merke at någe av d vennane mine seie t meg som de ikje meine, men aligåvel e treffande, å gjørr veldi vondt. Takk for at du lytta/leste, nå går eg opp å spise frokost;)