Kiwbird

lørdag, oktober 04, 2008

Hvor bor jeg?

Jeg har nå offisielt flyttet hjemmefra. Vel, hvor offisielt det er, det vet jeg ikke, men størsteparten av min tid tilbringes hvertfall ikke hjemme.

Jeg har flyttet til Hurdal, men det er bare midlertidig. Siden skal jeg til Ecuador. Det er også midlertidig. Jeg har løftet den ene foten, klar til å ta et skritt. Hvor jeg vil sette den ned er ennå ikke bestemt.

Det føles litt som om man har bodd i gjørme til halsen hele livet, og nå plutselig blir dratt opp og må holde balansen selv.

2 Comments:

  • Hei Live! Eg kom tilfeldigvis inn på bloggen din nå, syns d va litt festligt! Håbe du har d bra i Hurdal og at du får ein fine tur t Equador:) Eg sitte her i regne i Bergen og slide meg ijønå studiene. Hehe, neida, d går fint altså! Men eg må sei eg savne d live du leve nå!:) Snakkes kanskje i hjemmesygepleien neste sommar?! Klem fra Marianne:)

    By Anonymous Anonym, at 25. oktober 2008 kl. 15:43  

  • E du i live, Live?
    e spent på å hørra koss d går i Ecuador!!

    By Blogger tarja, at 4. november 2008 kl. 11:22  

Legg inn en kommentar

<< Home