Kiwbird

lørdag, april 21, 2007

Så var (endelig?) min tid som barn over. Hva skal man si? Slo all verdens kunnskap og innsikt ned i hodet mitt som et lynnedslag i løpet av natten? Hadde jeg rynker og andre tidlige alderstegn da jeg kikket me i speilet om morgenen?
Nei.
Men jeg hadde d fint likevel.
VELDIG fint, faktisk. Takket være mine fantastisk flotte venner ble dagen en suksess! De gjorde meg helt ufortjent til en prinsesse; jeg fikk kaker ( i flertall!!) og brus, og mange klemmer. Mange!

Hvem vil ikke betale det det koster å bli eldre når man har slike venner?

6 Comments:

  • va jo ikkje ufortjent då live! du e allti så greie så me må jo ver litt greie igjen! prøva vertfall!

    By Anonymous Anonym, at 21. april 2007 kl. 01:58  

  • Vår kaga va best =D hihi, me glede oss t neste år når me kan gje deg fleire klemma ( d kan henna du får nogen i mellomtiå og så ikje ver redd=P)

    - ha en fin dag

    By Anonymous Anonym, at 23. april 2007 kl. 16:50  

  • Hilde:
    Your mother was a hamster and your father smelt of eldeberry. Dokkas kaga smakte ræv! Og sånn ellers er sopp godt på pizza:)

    By Anonymous Anonym, at 23. april 2007 kl. 20:19  

  • Sandkleiva: Jaaa:D Eg glede meg allereie!
    Pim og Pam: Takk for tips og råd om fyll på pizza. Lalala:)

    By Blogger Live, at 24. april 2007 kl. 14:55  

  • Yo!!! i must sei i like ur pikture:) It am very nise.
    :) tenk at du e 18 :|

    By Anonymous Anonym, at 25. april 2007 kl. 18:33  

  • Takk, Umoglegpus! Yo doin great, ah? Yes! It is unbelievable!

    By Blogger Live, at 26. april 2007 kl. 16:38  

Legg inn en kommentar

<< Home