Kiwbird

mandag, mars 12, 2007

Eg har eit vendorfin.

Ja, det er nett som eit endorfin, berre betre.
Av utsjånad er ho ein liten grøn klatt med gugge, som spring rundt og lager bobbler inni mer. Eg klarer ikkje sitte stille! Eg hopper på stolen.
Det lille vendorfinet klarer ikkje slutte med å kile meg på innsida av huda.
Det er nesten som eit torturmiddel, men på den gode måten.
Går det an?
Nei, eg trur ikkje det.
Men grøne klattar kan gjere mykje. Av og til også det umoglege.
Eg liker klatten min. Eg er glad i ho:)

Etiketter:

6 Comments:

  • AAAH!!!
    :-D Klatten e gla i..ehhh...
    vendorfine, og :-)
    Eg set pris paa aa bli torturert.

    <3

    Powah to the stickyness


    PS: Skjerfe mitt lokte veldigt godt akkuratt naa :)

    By Blogger eple, at 13. mars 2007 kl. 23:18  

  • Hehe. Men klatten er jo eit vendorfin!

    Fint! Har du sagt A, ska du få B, trur eg.

    Kor har skjerfet ditt mon vært på tur hen?

    <3KLatt

    By Blogger Live, at 14. mars 2007 kl. 15:14  

  • Skjerfe mitt har veart ront halsen paa naagen :-) Men det er inte kjennbart... jaja... Jernen min vett om d, saa faar d haalla!
    Mandlene mine e haavne. Minne meg om den kaagaa..verdens beste? Me gule krem og mandler! Mmm!! Glede meg te aa spisa italienske is, snart snart snart!!! :-D Ekstrem kjearlihed og slikk paa skjermen fra 2. siaa av verden.Nesten.

    By Blogger eple, at 14. mars 2007 kl. 23:52  

  • Du e så SINNSYKT skjønne, Alice! Kem andre kan forbinda hovne mandler me verdens beste? Aaaah - I think I know who! gjørr eg ikje? ;) Hils.

    Mövenpick, meg å deg? Pastabagerie? Live har gavekort:)

    Tortur under huden fra meg t deg, + et lide kyss. Gla i deg:)

    By Blogger Live, at 15. mars 2007 kl. 17:19  

  • HEHEHE:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    dette blei en intern kommentarsid. MEN EG BLANDE MEG INN. GLEDE MEG SÅ SYKT TE I SOMMAR: når me ska henge!!! p'og gå på pastabagerie og spisa og andre verb!!!!!! mimii gla i deko

    By Anonymous Anonym, at 16. mars 2007 kl. 11:22  

  • :D

    By Blogger Live, at 17. mars 2007 kl. 00:39  

Legg inn en kommentar

<< Home