Kiwbird

tirsdag, oktober 25, 2005

Loonie tunes singin' in my head...

Tenke bare eg sko skriva bittelitt, å dette blei resultatet.
Skriva ingenting om alt.
Eller kanskje alt om ingenting.
Eg har gått et skritt fram, men samtidig et par skritt tbage.
Kor e eg egentli då? Framme, elle bag?
Men i d heila tatt så kose eg meg.
Men ikje alltid.
Men stort sett.
Vinden blåse i alle retninga. Nå e d storm.
Eg ser aldri på TV, for eg finne aldri de intresange programmå.
Der finst visst intresange og bra programmer, men en må kanskje ha medfødte evner for å finna de?
Eg har ikje ein sånn ein evne, å eg gidde ikje utvikla ein heller.
Dette blei kaos.
Men kem bryr seg?
Eg har ein sånn gullfiskbolle ront håve av å t.
D e greit d og, for då sleppe en å bli troffen av harde erter, om någe sko finna på å kasta på deg.
Men då tror eg heller eg ville tatt risken.
På å bli troffen av ei ert, meine eg.
Ja, for kvele du ertå, blir an fort t et blåber, og blåber e kje på langt nær så harde så erte.
Og me d som konklusjon, takke eg for meg!

4 Comments:

  • Fy fillen eg e imponert! at det e fysisk mulig å skriva ein tekst som e så lide sammenhengane e langt over min forståelsesevne! Rett å slett imponerte e eg! du e flinke

    Å blåber eie!
    k

    By Anonymous Anonym, at 26. oktober 2005 kl. 15:19  

  • Joho! Der E ein samenheng! Men eg e redd d bare e meg som kan se an. Dette blei skreve i ein veldi rar sinnsstemning. Men eg takk for din positive kommentar ;)

    By Blogger Live, at 26. oktober 2005 kl. 19:29  

  • Ska ta å setta meg ner å ta å prøva å finna udav det då, må bare føran inn matte, jørr nynorsk og pugga litt tysk og så e det ti for å fina sammenhengen i tankane t Live!

    Hvis någen vil prøva før meg så versego!

    k

    By Anonymous Anonym, at 26. oktober 2005 kl. 21:09  

  • ååå far din går ronnt me en agurk på håve.

    By Blogger siri, at 30. oktober 2005 kl. 18:37  

Legg inn en kommentar

<< Home